of 1456
3ds Max 2009. Biblia

3ds Max 2009. Biblia



Wydawnictwo:
 
Data publikacji: Sep. 24, 2009

Język: polski

Liczba stron: 1456

ISBN:: 8324621156

Opis książki:

Poznaj środowisko pracy!
Wykorzystaj nowe możliwości!
Stwórz niezwykłą animację!


3ds Max — chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości! W ciągu osiemnastu lat program był stale rozwijany i udoskonalany, a w najnowszej odsłonie 3ds Max 2009 znowu zyskał na wydajności oraz funkcjonalności. Zwiększono również jego kompatybilność z innymi aplikacjami firmy AutoDesk i podwyższono funkcjonalność interfejsu użytkownika, oferując dodatkowe możliwości ręcznego tworzenia modeli. Czego chcieć więcej? Tylko wiedzy, jak efektywnie wykorzystać ten potencjał!

Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane. Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować. Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji. Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!


Zapoznanie z interfejsem użytkownika
Przygotowanie środowiska pracy
Wykorzystanie obiektów podstawowych
Stosowanie warstw
Sposoby przekształcania obiektów
Metody pracy z wieloma obiektami
Podstawy modelowania
Wykorzystywanie materiałów
Techniki oświetlania sceny
Podstawy animacji
Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
Wykorzystanie języka MAXScript



Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2009!

Original title https://poczytajto.pl/3ds-max-2009-biblia-kelly-l-murdock.html

Director

Wydawnictwo:

Udostępnione0

Podobne publikacje:

C++ dla każdego. Wydanie II
Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych
Ekspozycja. Warsztaty fotograficzne
Język SQL. Przyjazny podręcznik
ABC MS Office 2016 PL
SQL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II
Matematyka Europejczyka. Program nauczania matematyki w szkole podstawowej
Microsoft Access. Przewodnik dla użytkowników Excela
Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie IV
Architektura Lean w projektach Agile
Kod doskonały. Jak tworzyć oprogramowanie pozbawione błędów. Wydanie II