of NaN
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów


Kategoria:

Wydawnictwo:
 
Data publikacji: Feb. 02, 2018

Język: polski

ISBN:: 9788301197674

Opis książki:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Original title https://poczytajto.pl/content-marketing-i-social-media-jak-przyciagnac-klientow-barbara-stawarz-garcia.html

Director

Wydawnictwo:

Udostępnione0

Podobne publikacje:

Brexit – jak będzie można przekazywać dane osobowe do Wielkiej Brytanii
Jednominutowy Menedżer i przywództwo
Działalność kontrolna NIK
Opinie dotyczące inwestycji w ochronie zdrowia – jak je uzyskać
Biznes w świecie mobile
Sprzedaż mieszana – zmiana stanowiska MF
Jak prawidłowo sporządzić PIT-11 – odpowiedzi na pytania
Kto i kiedy powinien rozliczyć podatek u źródła
Niedoskonała globalizacja
Dość. Prawdziwe miary bogactwa, biznesu i życia
Kryteria WSK po wycofaniu normy PN-N 19001
Świadczenie urlopowe po zmianach z 2017 r. – jak je wypłacać i czym różni się od dopłaty do urlopu