of 248
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań


Kategoria:

Wydawnictwo:
 
Język: polski

Liczba stron: 248

ISBN:: 9788381280433

Opis książki:

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.
Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej – autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.
Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania.

Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo często badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest często prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Problem ten jest niezwykle aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój nowych technologii, szeroki dostęp do informacji).

Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEPUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Original title https://poczytajto.pl/wiedza-ekonomiczna-konsumentow-a-racjonalnosc-ich-zachowan-aleksandra-burgiel.html

Director

Wydawnictwo:

Udostępnione0

Podobne publikacje:

Practical English for Lawyers. Handbook. Język angielski dla prawników. Wydanie 4
Prawo cywilne w pigułce. Część ogólna. Prawo rzeczowe.
Konsorcjum, podwykonawstwo, użycie zasobów podmiotu trzeciego
Taryfy w ciepłownictwie
Leksykon prawa administracyjnego
Kompetencje samorządu terytorialnego w zakresie polityki społecznej. Samorząd terytorialny a rynki pracy
Inwestycje na terenach chronionych
Prawo dyplomatyczne w orzecznictwie Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości
Zasiłki i zwolnienia lekarskie na nowych zasadach
Obowiązek alimentacyjny po nowelizacji. Komentarz
Klauzula porządku publicznego jako instrument ochrony materialnoprawnych interesów i wartości fori
Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych